ادامه ی کار تشکیلاتی

اساس تشکیلات:

وقتی چند نفر کنار هم قرار میگیرند، من های مختلف کنار هم جمع می شوند.هرکس هر کاری بخواهد انجام دهد در راستای دوست داشتن خودش است. درواقع همه ی کارها بر اساس حب ذات است.

حب ذات در وجود ما امری است که خدا قرار داده در نتیجه اصلش بد نیست و اگر درست استفاده شود مطابق آن چیزی که خدا گفته، حرکت صحیح است.اما ممکن است شیطان آنرا به طریق غلط به کار ببرد.

مثلا در تشکیلات، ده نفر کنار هم، ده تا حب ذات است. هر کس سلیقه ی خاصی دارد.

 در نتیجه نزاع پیش می آید.

یک بدن اعضای مختلفی دارد. با اینکه هر کدام یک حقیقت جدایی است ولی با هم یک کار را انجام می دهند. یعنی هر کدام مکمل دیگری اند.

در تشکیلات نیز باید از این الگو گرفت. در تشکیلات افراد مختلف با حب ذات های مختلف، باید مانند اعضای بدن مکمل یکدیگر باشند.درنیجه انرژی کمتر، حرکت بالاتر.

اگر اختلاف سلیقه ها در جامعه ای به حرکت در آمد، حرکتی صورت نمی گیرد ولی اگر اشتراکشان با هم به حرکت در آمد،حرکت صورت میگیرد.

پس وقتی یک تشکلی شکل میگیرد باید حب ذات به سمت مشترکات برود.

مثلا روح جمعی در زمان انقلاب باعث شد انقلاب پیروز شود و همچنین در جنگ تحمیلی.

نکته آخر:

باید قبل از ورود به کارزار، روح جمعی را آزمایش کرد. دانشگاه بهترین مرکز و بهترین دوره برای ایجاد روح جمعیست.

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About Me
سلام علی آل یس
تا زمانی که انـسان تـوان شـناخت امام را نداشته باشد، سخن گفتـن از ظـهور او بی‌معناست. ظهور امام واقعه‌ای نیسـت که ناگـهان روزی اتفـاق افتد، بلـکه امـری اسـت کـه هـر روز در وجـدان مـؤمنان شیعی، حاصل مـی‌شود.
ظـهـور آینـده‌ی امـام مـسـتلزم اسـتـحاله‌ی قلـب انسان‌هاست و این ظهور تدریجی به ایمـان پیـروان و نفس وجود آنان بستگی دارد.

ما نیز معنـای انتـظار را نارضـایتی از وضـع مـوجود و تلاش جهت بهبود اوضاع می‌دانیم.

و ایـن بـهانـه‌ای شـد تـا بـامــدد ربّ مــنّان در سـال 1388در کانونی با نام متبرک «کانـون مـهـدویت تسنیم» با هــدف اعـتلای اسـلام و تلـاش در جـهت تعجیل فرج گرد هم آمدیم.

نــام کــانون را بــا الــهام از آیـه‌ی 27 سوره‌ی مبارکه مطففین (وَ مِـزَاجُهُ مِن تَسْــنِیمٍ عَـیْنًا یَـشْرَبُ بِهَا الْمُقَرَّبُونَ) "تسـنیم" برگزیدیم تا بکوشیم مصداقی از معنای آن و همچون آن چشمه‌ی جوشان باشیم.

سعـی بر ایــن بود که مهــارت‌های مخـتلفی برای منـتظران آن حضــرت تبــین و تفــسیر شود. کانون فرصــتی‌ست برای اعـلام حــضور هـر مـنتظری که خــواهان به ســر آمدن ایــن انتـظار است تا به هر نحوی که می‌تواند در جهت تحقق اهداف انتظار بکوشد.
و به انتظار تو دیگر ننشـستیم، یا علــی گفتیم و به امید آمدنتان ایستادیم،
باشد که قبول درگاهتان افتد.

__________________________

- هنر آن است که فردی بی‌هیاهوهای سیاسـی و خودنمایی‌های شیــطانی بــرای خــدا به جهاد برخیزد و خــود را فــدای هــدف کند، نه هوی و این هنر مردان خداست.
امام خمینی (رحمة الله علیه)

- هرچه زمان می‌گــذرد، تجــمع اصــحاب حــق را، "واجب‌تر و فوری‌تر" احساس می‌کنم.
امام خامنه‌ای (مدّظله العالی)

دستان مشــتاقت را به گرمـی می‌فشــاریم، اینجا کانون مهدویت تسنیم.

بسم الله الرحمن الرحیم:
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان